24 листопада 2016 року на базі Черкаського медичного коледжу відбувся регіональний семінар викладачів гуманітарних дисциплін відповідно до плану проведення спільних заходів Черкаського медичного коледжу, Ватутінської філії Черкаського медичного коледжу та Уманського медичного коледжу на 2016-2017 навчальний рік. Викладачами Черепановою М.О. та Тертишною А.А. проведено відкрите бінарне заняття з предметів «Українська мова» та «Українська література» та тему: «Дослідження лексичних особливостей мови художнього твору під час здійснення ідейно-художнього аналізу повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків».
Із метою формування професійних компетенцій для впровадження активних методів навчання, що забезпечують особистісно зорієнтований підхід і розвиток критичного мислення, викладачі А.А.Тертишна та М.О.Черепанова застосували інноваційні методи, які використовуються у системі сучасного освітнього простору: метод випереджувального навчання, робота в групах, заочна екскурсія, методи «Прес», «Мікрофон», «Доміно», «Скринька-інтелектуалка», рольова гра-інсценізація, сенкан, асоціативний та літературний диктанти, клоуз-тест, взаємооцінювання за індивідуальною карткою.
Велика увага на занятті приділялася індивідуалізованому навчанню, яке враховує внесок кожного студента до процесу навчання, кооперативному навчанню (робота в групах), що робить студентів відповідальними за навчання один одного та критичному мисленню, при якому особлива увага приділяється вмінню сформулювати самостійні твердження або думки та їх ґрунтовній аргументації. Інтегрований підхід до заняття забезпечив зв’язок української мови та літератури з географією й історією України, світовою літературою, культурологією, фармакогнозією, латинською мовою, психологією, філософією.
Використання уривків стрічки Сергія Параджанова «Тіні забутих предків», картин з краєвидами Карпат, наданих Черкаським художнім музеєм, виставка українських народних строїв та головних уборів яскраво доповнили художньо-естетичну атмосферу заняття.
У ході семінару заслухані методичні доповіді викладачів регіону, відбулося знайомство з навчально-методичною документацією циклової комісії української мови та обмін досвідом роботи з питань організації навчального процесу