У медичній академії провели науково-методичну раду у форматі Google Meet

розміщено в: Без рубрики | 0

Працівники Черкаської медичної академії зустрілись у онлайн форматі для обговорення актуальних питань освітнього процесу.  Серед важливих тем, що розглядались викладачами та керівництвом освітнього закладу, було формування наукової компетентності студентів та безперервний професійний розвиток викладача. Достатньо уваги було приділено темі  переваг та недоліків дистанційного навчання, що наразі присутнє у вищій школі.

Ситуація з впровадженням такої форми навчання не стала новою для медичної академії. Адже нерідко студентами вишу є практикуючі медики, які вже мають фах молодшого медичного спеціаліста. Тому близько п’яти років, викладачі послуговуються сервісом інтернет-платформи Moodl, де й розміщують весь навчальний контент –  вантажать матеріали лекцій, практик, методичні рекомендації для самостійної роботи студентів.

Після переведення усіх студентів на дистанційну форму у зв’язку з пандемією, довелось вводити у навчальний процес й інші сучасні програми та технології, що розширюють можливості донесення інформації до студентів та дозволяють контролювати рівень їх знань, такі як Google meet, Zoom та месенджери Viber, Telegram, Skype.

Адміністрація академії відзначає, що у порівнянні із березнем поточного року, коли дистанційка тільки запроваджувалась, викладачі освоїли набагато більше засобів і методів для онлайн навчання.

-З початку нового навчального року у нас запроваджено змішану форму навчання – тобто теорія викладається дистанційно, а практичні заняття проходять в аудиторіях з дотриманням усіх рекомендацій МОН щодо роботи в умовах карантину, – розповідає особливості роботи закладу ректор Черкаської медичної академії, кандидат медичних наук, доцент Губенко Інна Яківна. – До такої форми ми готувались усе літо. Було вжито багато заходів – від обладнання кількох виходів та впровадження індивідуального розкладу для кожної групи, щоб студенти якомога менше пересікались, до суттєвого поповнення матеріально-технічної бази закладу, що покращить викладення матеріалу в режимі онлайн. В академії обладнано достатньо робочих місць з дотриманням протиепідемічних вимог для викладачів, які не мають змоги організувати онлайн навчання в домашніх умовах.

Керівниця закладу виділила позитивні сторони дистанційної форми навчання, що також відзначають її колеги. Зокрема, більша доступність необхідних навчальних матеріалів, більше можливостей для поєднання  навчання з роботою для працюючих студентів. Але головною перевагою, що з’явилась після введення такої форми отримання знань,  стала мінімізація ризиків інфікування COVID-ом у студентів та викладачів.

Наряду з позитивними моментами дистанційної форми продовжують зберігатись і проблеми, як от відсутність необхідної мотивації для деяких студентів та їх технічне забезпечення, ідентифікація студента та не завжди якісний зв’язок при використанні відеомесенджерів, складність проведення практичного навчання, що є основою медичного фаху. Для самих викладачів з’являються  складнощі при проведенні границь між особистим та робочим часом. А екран монітору, через який відбувається донесення інформації, виступає своєрідним бар’єром, що вимагає викладача більшої емоційної віддачі. Крім того, всі учасники навчального процесу усвідомлюють шкоду здоров’ю від тривалого перебування за  комп’ютером.

Адміністрація

освітнього закладу постійно працює над тим, щоб зробити навчання максимально якісним та комфортним як для студентів, так і для викладацького складу.